måndag, januari 30, 2006

Jag är fet

Så heter laget vi ska möta. MLN Jag är fet.

Idiotiskt säger jag. Så jävla coolt säger Laserroth.

Nåväl. Match imorgon och jag tror det går åt skogen. 1-4 är mitt tips. Men för att neutralisera bilden en aning ringde jag upp en tokoptimistisk och världsfrånvänd Håkan Johansson.

Hur går det i matchen imorgon?
Det blir knapp seger. 4-3.
Vem ska vara målvakt?
Laserroth.
Vad hände på Blekingska i lördags?
Inget av intresse.

Imorgon får vi svaret. Är det Donaumonarkin så genomusla som alla tror?

Jag tror att jag tror det.

17 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ett stort frågetecken infinner sig i mitt huvud, för övrigt prytt av ett böljande hårsvall. Skall man förstå lagets namn som att spelarna är överviktiga (vard. feta)? Eller är det så att det är frågan om ett sk. idiomatiskt uttryck, dvs. att påståendet "jag är fet" i själva verket i detta fall betecknar en positiv egenskap?

Jaja, nog babblat, 2-1 till Monarkin. Frank firad tvåmålskytt, men missar markering på motståndarnas enda mål.

9:33 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag vill gärna veta mer om vad som skedde i fredagsnatt. Det ryktas om så kallad "kolonisering". Vad skedde egentligen mellan alla klappningar och sambuca-shots?

3:00 em  
Anonymous Anonym said...

Vad hände på Blekingska i lördags?
"Inget av intresse"

Jaså?

4:17 em  
Anonymous Anonym said...

0-4. Målkungen gör 4 självmål

8:31 em  
Anonymous Anonym said...

Läs om tramset på Brazzavillebulletinen.

11:33 em  
Anonymous Anonym said...

Hur är det med H. Johanssons kvinnoaffärer? Det sägs att han använder ny teknik för att jaga rätt på lovliga fruntimmer. Han ska tydligen vara sponsrad av spray!

11:44 fm  
Anonymous Anonym said...

jag säger bara SEX SEX SEX

6:07 em  
Anonymous Anonym said...

Jag skall döda, eller åtminstonde smäda, Mattias Laserroth.

7:09 em  
Anonymous Anonym said...

Jag skall pussa, eller åtminstone smeka, Mattias Laserroth

10:18 em  
Anonymous Anonym said...

Jag skall besudla, eller åtminstonde befläcka, Mattias Laserroth.

9:00 em  
Anonymous Anonym said...

Jag skall deflorera, eller åtminstonde sodomisera, Mattias Laserroth.

3:29 em  
Anonymous Anonym said...

Jag skall arkebusera, eller åtminstonde lobotemera, Mattias Laserroth

4:34 fm  
Anonymous Anonym said...

jag ska avveckla håkan johansson.

11:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Vad skall väck?

Laserbäck!

12:35 em  
Anonymous Anonym said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

11:00 em  
Anonymous Anonym said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

7:39 em  
Anonymous Anonym said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

5:20 fm  

Skicka en kommentar

<< Home