måndag, januari 29, 2007

Superduperviktig bottenbatalj!

Ikväll måste despoterna i Kreml High besegras i grunden. Donaumonarkin måste börja vinna om det inte skall bli nedflyttning till division 7. Men det blir tufft. Förutom de vanliga storspelarna Crazy Ivan, Jonny Tex och rektor Polpotkin mönstrar laget även den oförskräckte donauvänner Mats. Denna måste stoppas.

Lite tips har höstats in:

Mdokwana: 1-1. Bättre är ni inte! Shark målskytt.
Segerviss canastaherre: 1-4. Jag gör 3, men 2 blir felaktigt bortdömda av kongodomaren.
Lellesson: 5-2. Jag 2, fjelkner 2. Sen vet jag inte riktigt, du kanske petar in en till idag.
Tipsroth: förlust såklart
Kalle Andersson: vinst med 4-1. Okke två mål. Frasse ett med en säker språngnick och Jonas klämmer in en tåfjutt från tio meter.
Alexander Burri: hmmm. lite klurigt. Jag anar en spännig utöver den sportsliga. Jag tror att kreml high vinner. 3-1917 eller 3-4. Beckham gör samtliga mål. Johansson ett. Målvakten gör ett. Den givne anfallaren gör ett.

0 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home