lördag, februari 18, 2006

Neuförvärven

Ett spektakuläres nyförvärv ska enligt säkra källor vara på gång till dagens seriepremiär.

Jag gillar det inte. Jag är av naturen misstänksam mot nya människor. Jag fruktar förändringar. Jag tänker inte ens sia om vem det kan vara. Usch för nyheter, isch för allt!

"..ty skulle man bara en enda gång göra allvar av en av de ideér som är drivkraften i våra liv och göra det så helt och fullt att ingenting blev kvar av dess motsats, så skulle väl vår kultur inte längre vara vår kultur?"

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej era jäverapågar. Dom dära citataorden, är det jag som sagt det eller!?!

9:58 em  
Anonymous Anonym said...

Great site lots of usefull infomation here.
»

2:27 em  
Anonymous Anonym said...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

11:00 em  
Anonymous Anonym said...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

10:10 fm  
Anonymous Anonym said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

3:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home