tisdag, maj 02, 2006

Inför

Jag vet inte vilka vi möter, jag är inte riktigt säkert på vad jag heter och jag vet absolut inte varför min gode vän Mattias kallas för Kvasiroth.

Men det är match: sextiofjärdedelsfinal i cupen. Det blir inte mer spännande än så.

Mitt tips: 3-4. Propagandaspel men målvaktskris. Håkon Johansson gör dubbla hattrick.

Mdokwanas tips: 5-3. Frank och Mats gör vars tre mål. Försvaret spelar gudabenådat men De Wilderoth sviker i mål.

Nedan följer inspirationsbilder anpassade till kvällen motstånd. Som vanligt lämnas bilderna okommenterade, så att det verkligen syns att vi tar absurdismen på största möjliga allvar; som Beckett fast mer genialt.

Edit: Bilder fungerar ej, men håll ut, de kommer.

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

4-3, Lundöl gör fyra mål. Matchens lirare: Lundöl. Matchens artist: Lundöl. Matchens mest virile: Lundöl. Matchens mosmål: Wilderoths suspensoar

7:48 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tippar 0-0. Mosmålen bommas igen.

7:58 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tippar 1-0 till de räliga motståndarna. Månssån gör 7 mål men får samtliga bortdömda för offside, ogentlemannamässigt uppträdande samt simoni. Tråkigheterna avslutas med att Gymnasieroth schabblar in schabblar en puck mellan benen.

8:29 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tippar 15-40 och sedan matchboll som blir en nätrullare och träffar en oskyldig motståndare i pervis. Möjligen Skäggpirlio.

8:32 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tippar 21-13, 9-21, 21-16, 21-16 till Monarkin. Johansson avlider i andra set, varfor det blir vinst.

8:48 em  
Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

2:29 em  
Anonymous Anonym said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

10:59 em  
Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

11:50 fm  
Anonymous Anonym said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

3:05 em  
Anonymous Anonym said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

1:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Home