onsdag, oktober 24, 2007

Peter Wahlbeck

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ser ut som ett montage

2:53 em  
Anonymous Anonym said...

På tal om allt det här så minns jag en historia om Lellesson. Han red runt Falklandsöarna på två sjölejon. Syftet med resan var att traktera en ungmö med rosor och lutfisk. Men i vilket fall, fy francafrisyr vad full han var!

6:17 em  
Anonymous Anonym said...

Nä, den där historien har jag aldrig tvingats höra. Däremot minns jag när Lellesson skrämde några dagisbarn med ett gammalt hundkranium! Barnen skrek men Lellesson vrålade högre!

Asså, då var han så dödligt full att han grät av lycka!

7:32 em  
Anonymous Anonym said...

haha! Jag minns när jag och Lellesson var och båtluffade i den grekiska övärlden. Det stormade så mycket att man fick binda fast Lellesson vid masten. Ändå lyckades han visa sitt kön för sjutton sjukgymnaster från Flen! Fy faderullan vad syndigt full han var!

9:14 em  
Anonymous Anonym said...

Mannen på bilden är ju skitsnygg! Han vill vi ligga med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home