måndag, december 17, 2007

Intervju med professor Framtidsroth


Donaubloggen hade den stora turen att få en exklusiv med självaste professor Framtidsroth. Under vårt spännande och avslappnade samtal tangerade vi många av livets stora frågor: Donaumonarkin, Lärka och inte minst hans fantasiska forskning. Läs och njut.


Vilken är den sämsta respektive sämsta spelaren i donaumonarkin genom tiderna?

Sämsta insatsen för en spelare eller bara sämsta spelaren?

Både och! Och inga mesiga diplomatiska svar tack!

Sämsta insatsen nånsin är nog när venusfällan gjorde pass-missen inomhus för länge sedan. Sämsta spelaren vågar jag inte säga.

Nänä. Bäst då?

Hmm. Kanske när heed gjorde två straffräddningar i utecupen i semifinalen

Var det Donaumonarkin? Inte kongo?

Ja oj. Både passmissen och straffarna var nog kongo

Du är ju vilse i planenten. Vilken spelare tror du är mest fruktad i sänghalmen?

Hur är man om man är fruktad?

Frenetisk

Der Fo. Kåtast av alla

Det är ju välkänt. Finns det några speciella nyförvärv du skulle vilja se inför nästa säsong?

Gryningspyromanen, Nils Galilei, Katarina von Bora samt Badmintonnazisten

Rykten gör gällande att Lärka kan vara på väg bort från Klasaröd...

Illavarslande rykten, onekligenmen ändå ljuva

Tror du han hade passat bland superdivor som lundell och frank?

Nej, flera divor i ett lag brukar orsaka stora problem

Jaja. Något nytt om din forskning?

Ja!

Vaddå?

Jag har massor att avslöja!

Berätta...

När jag var ute och gjorde mina kvällsexperiment fann jag något makabert. Mitt ute på den kalla mörka åkern såg jag j.lundells vita underkläder som han är så stolt över!

Jaha. Ingenting om framtiden då?

Jo! Framtiden har mkt i sitt sköte. När jag blickar in i min dunkla kristallkula säger jag:
ser jag: ond bråd död!


Ingenting om grundämnen då?

Jo, jag har ju funnit ett nytt grundämne. Upptäckte det när jag hade intimiteter i en grav härförleden

Fy. Nu vill jag inte höra mer. Tack för intervjun.

Nä vänta! Det är ett mkt märkligt ämne

0 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home