onsdag, januari 14, 2009

På spaning efter den tid som gryr



Det är klart man kan se tillbaka, det är inte det. Men jag föredrar att gå en spaning åt ett annat håll. En spaning rakt in i det vi kallar framtiden.

Så här ska mitt liv se ut i december 2009.

Jobb På tidning, helst modell stor. Sport eller kultur.
Pengar Tillräckligt för att åka mycket taxi
Bo I Stockholm. Fortsatt på Söder tror jag.
Vänner Dra ner summan något. Behålla de bästa.
Familj Ha en käring att diskutera de stora frågorna/pippa med
Öka Vardagsenergi
Minska Heldagar i soffan när jag inte ens svarar i telefon
Återta/återfå Det där brinnande filmintresset
Sluta med Snusandet
Börja med Seriöst genomtänkta texter
Fortsätta med Häckla Laggan

Så här tror jag det går.

Jobb Sample Section, Lund
Pengar Stora summor! (I skulder)
Bor Väggarp
Vänner Dragit ner summan något. Behållt de sämsta.
Familj Laptop
Ökat Kåtheten
Minskat Sex appeal
Återtagit/återfått Nedstämdhet
Slutat med Humor
Börjat med Rökning
Fortsatt med Häckla Laggan

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Höhöhö. Visioner!

12:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home