lördag, februari 10, 2007

Francafrisyr

Den senaste tiden har den seriösa datingsidan Spray Date hemsökts av en av smålands värsta demoner, den obeskrivliga Francafrisyr. Det är med lättsinnigt vansinne som Mdokwana nu publicerar utdrag ur denna charlatans hemska kvinnokorrenspondens. Svaga själar varnas.

Meddelande till ooojaa 21
Datum: 05/02/07 18:08
Kärleksbrev:
Jag är bara lite ful och bortom all logik. Jag samlar på snigelkisar, rostiga fiskedrag och Yasmine Bleeths underkläder från tiden i Baywatch.

Jag har aldrig sett en elefant, men det sägs att de är stora. De ska tydligen lukta aningens illa också, det sa min farbror till mig.

Jaja, vill du ligga med mig så hör av dig. Får du inget svar så ligger jag nog med någon annan eller så är jag i Preussen.

P&K
Francafrisyr

Meddelande till pelopia 18
Datum: 02/02/07 20:36
Kärleksbrev:
Åh vad jag känner mig vresig idag. Jag skulle gå och fika med min far och hans son men istället så ramlade jag ner i en avgrund. Det var ett hål som min gode vän och far grävt en gång när de letade efter silikonhundar. Så vad ska man säga? En vanlig dag och ett vanligt uppdrag slutade på detta vis. Fast sen kom en skåpbil och två män i vita rockar plockade in mig igen.

Meddelande till aced 42
Datum: 09/02/07 22:51
Kärleksbrev:
Jag skulle gärna berätta en sak för dig. En sak som jag vill anförtro åt dig eftersom du är blond och ser förtroendeingivande ut.

En dag förra året hände något hemskt. Jag var ute och promenerade, skulle spela pinigs med min mor och hennes son. När jag gick över ett övergångsställe så kom en stor jävla lastbil och körde rakt över min hund Christer Larsson! Jag blev så ledsen att jag inte åt någonting på över två år.

Jag försöker ändå finna glädjeämnen i vardagen. Att solbada till exempel. Och grunna på detta vårt livs problem, såsom gåtor som denna: Vem vinner en armbrytningsmatch om det blir oavgjort?

Jajaj. Det här blev lite rörigt men jag tror du kan förstå hur jag känner. Hoppas du fyller år snart!

Kram
Franca
Hur har din dag varit? Sedeslös och frän va?

Meddelande till sofie33 20
Datum: 09/02/07 22:55
Kärleksbrev:
Hej Stefan!

Ska vi ta den dära jävla karatematchen??? När vi är nakna och tar piller?

0 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home