måndag, november 19, 2007

100%

- May I kiss you?
- Why?!

Det är inte lätt att kommunicera i tal. Därför är det lättare att skriva saker, att ägna sig åt envägskommunikation. Ett alldeles utmärkt exempel är snart tvåårsfirande Donaubloggen. Att göra en sammanfattning är kanske inte helt lätt, men låt mig säga så här: Allt jag vet om världen kommer härifrån.

Bland annat har jag fått reda på att...

... Höganäs är Sveriges Twin Peaks

... J. Lundell tänker på sex uppskattningsvis 100% av sin vakna tid.

... Franks spelstil är jugend

... Sharks kroppstyp är av indoeuropeiskt snitt

... Lellesson sägs äga en filmskatt med ovärderliga klipp från Leksand

... Karl Jr är four months and counting

... Frank & Fjelkner är samma människa

... Mekelund inte är så mycket mer än ett gammalt badmintonpervo

... Soll ich dir blasen-damen är en av många roliga kvinnor som förknippats med M. Skojroth

Ja sen vet jag inte så jävla mycket mer. Godnatt.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

"... Lellesson sägs äga en filmskatt med ovärderliga klipp från Leksand"

DET HÄR VILL JAG VETA MER OM!

12:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Home