måndag, december 17, 2007

Lärka recenserar konst

Nytt avsnitt av Lärkas konsumenttest! Denna gång: ett nedslag i konstens värld.

--------------------------------------------------

Hallå ja! Lärga här. Jag har vatt och kollat kånst! Och sont. Tavlor asso. Här är va ja tycker!!!!!!!

Först FONGEN av F Lindgren! So her skriver kånstnären själv!

Fången del 1. Det ska vara tankarna hos en fånge och vad han har ritat på väggarna i sin cell och hur han håller räkningen på sin tid i fängelet. Han har suttit inne i 16 månader nu.
Fången del 2. Detta är min andra tavla i serien Fången. Detta är 12 månader fram i tiden. Han börjar bli frustrerad och vill inget annat än att komma där ifrån.
Fången del 3. Detta är min första tavla. Nu har vi kommit till sissta delen. Vi kan nog alla förstå att han tagit i taggtråden.... Men om han klarade sig ut till sin familj som han avbildat på del 1 eller om han fick ett mer tragiskt slut... det är upp till er fantasi.........

Ja fattar vad han menar. Han mor inte bra. Han mor som en kuk bög. Han har suttit där i 16 månader ock vill hem!! Hem och snusa och sont. Kolla pårr med hunnen o sont. Ja ni fattar. Å sätta po fruan o sont gött jissar jag!!!! hHAhhhahahahahah. Nej alvarlitt so e detta jävla bra konst. Tro ente ja e bög nu men de e fan ente kul att sitta der. Då mor man skitdålit! Då tar du i taggtroden!!!!!!!!

Ja tror fongen kom loss och bygde en cp knarkfabrik o ble lyckli!! Och so en jävla massa cash och brudar!!! Haha. So slapp han den gamla käringen hemma. Hhaaahhahaa. Nej allvarlit. Detta är den besta kånsten o han har nog kvar frugan endå. Och henne for han pitta po om han vill! Hahaa!! KUK! KUK?? HAHAHoohooh. Men allvarlitt so tyker jag om fongen och ja kan ble lessen när ja tenker po det.

Betyg 5 prillår!!!!!! Besta EVER!!!

Nesta tavla är Kristus. Den for 1 prilla i betyg. Hade de inte vatt taggtrod hade den fott noll för helvete!!! Ja hatar gud och kristus brukar jag kalla KRISTER. Hahahaha. Som ett skemt alltso. FÖR JAG HATAR GUD!!!!!!!! Och istellet för kristus säger ja KRISTER.:::::HAHAHAHAHHA!!!! SuCk MY kuK!!!! Fattar ni ente?!?!? Sepe!!!. Skemt alltso.

BETYG:::: Den for fan noll prillår!!!

HA DET BRA ALLA VENNER!!!! /// LÄRGA!!!
--------------------------------------------------

Redan nästa vecka är vi tillbaka med nya konsumenttest. Då kommer Lärka testa mobilt bredband och narkotika.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja! Mer Lärka! bara jag slipper schillers prettosmörja

1:36 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag har hört att det finns filmer från Leksand med H. Johansson. Någon som vet något? Stämmer det?

1:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home