söndag, januari 06, 2008

Lärkas boktips

Hallå kukar! :)) LÄRGA här. Jag har läst två böker som jag vill tippsa om........

Den första hetter I ventan på godot av Samuel Beket.

först fast fremmst! Jag tänkte JÄVLA KORT bok o jävla bra. Bara för att jag får betalt för att ressensera böker betyder ente ja blitt bög o tyker om långa böker. nej ni vet ja e samma LÄRGA. ja jillar vapen vin disel hiphop danne stråhed sprit tvspel poker gordbruk o sont gött forfarande!! eller hur!!!

ja den her boken do. de stor på baksidan att de ska hänga sig!!! två gobar heter vladmir o estragon. ja läste tio sidor sen palla ja ente mer. HATAR Deras namn! jag jillar svenska namn o engelska från U.S.A.! som arnold. vin disel. rammbo. lärga. O SO.

sen tenkta ja de e sekert gammla o tyker om att prata o holla po med att spela shak. o spela korsord böker tavlor opera historia o sonnt fitigt!! sjelv jillar ja snus haha.

betyg: en prilla!!!! idioter.
--------------------------------------------------------------------------------
nesta bok heter pappa goriot. av Honor de balzzak.

de stor po baksidan att den e skriven 1835!!!!!!!! hahahahahahhahahaa!!! fUcK mY kUk! va fan tror dom!?!?! ska jag lesa eller?!?! va hende 1835? jo allt tråkigt. de var inan hitler o longt innan ola pallme. de var när dom hade diger döden o istid o skrev bibeln. de va svart vit o man knulade ente o alla brudar var fula o de fanns ingen musik o inga data o bilarna var gammla som fan o korde som epa traktor i hastiheten. fatta ni!?!? tenk de gammlast du vet o sen ENNU GAMMLARE!!

so jag leste inte den. nu mena ja ente att man moste kåla porr hela tiden men vafan. les tidningen istellet.

betyg: NOLL prillor! sepe

13 Comments:

Anonymous Anonym said...

Stort tack Lärka. Mer konsumentupplysning!

Bara jag slipper Schillers prettosmörja och vita underkläder. Så är jag nöjd.

4:08 em  
Anonymous Anonym said...

Haj alla bönner. Skullle bara säja at ja ängrar meg åm I ventan po Gådåt. Den får bara nåll prillår.

4:30 em  
Anonymous Anonym said...

Brukar inte boktips vara något man rekommenderar? Mannen bakom denna imbecilla person verkar inte ha tänkt till

4:38 em  
Anonymous Anonym said...

Ett jättestort tack Lärka! Jag ska läsa allt.

JAG VILL HA MER MER MER MERA MÅL.

3:40 em  
Anonymous Anonym said...

Har nu hört om Lellesson? Det senaste är en historia från år 1931. Lellesson hade fått nys om ett demonstranttåg någonstans i Gästrikland. Han satte sig på tåget dit med en kulspruta i bagaget.

Sen gick det som det gick...

3:43 em  
Anonymous Anonym said...

Har nu hört om Lellesson? Det senaste är en historia från år 1931. Lellesson hade fått nys om ett demonstranttåg någonstans i Gästrikland. Han satte sig på tåget dit med en kulspruta i bagaget.

Sen gick det som det gick...

JA DET VAR SÅ ROLIGT ATT JAG SKREV DET EN GÅNG TILL! HAHA!

3:44 em  
Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

3:45 em  
Anonymous Anonym said...

Lellesson! Honom minns jag men förmodligen minns han inte mig.

Vi träffades 1880 i Vadstena för att diskutera poesi, litteratur och samhället i stort. Men vad tror ni hände?

Lellesson anlände till min villa alldeles spritindränkt. Hans kläder var smutsiga, hans ögon vinda och vilda och andedräkten ska vi inte bara tala om. Han skrek okvädningsord och slog sönder hela min köksservis med sin käpp. Jag försvann upp till kammaren men hörde nerifrån hur Lellesson fortsatte att dricka och våldföra sig på inredningen. Kras! Krasch! Pang! Pang!

Djävulsnatten slutade med att han besteg min gamla husmor. Morgonen efter var han försvunnen och därefter såg jag honom aldrig mer.

12:59 em  
Anonymous Anonym said...

ojojoj

det ryktas att lellesson en gång i tiden spelade canasta med en stenad julnisse, fyra nakna lejontämjare och en väckelsepredikant. till en början gick det bra för vår man men när julnissen började komma med avskyvärda inviter tappade lellesson snart koncentrationen. han ströp dem alla med sina bara händer och ägnade sedan kvällen åt att författa brev åt de hädangångnas ömma mödrar.

FY FAN ALLTSÅ! MÖRDARE!

6:11 em  
Anonymous Anonym said...

lellsson ja. var ska jag börja?

en jävla konstig grej som jag minns som igår var när jag och lellesson skulle spela bingo i poltava år 1710.

vi gick in i den lilla lokalen. till vänster låg scenen där ett lokalt band, vars sångare bar en keps med det svårtolkade budskapet 'snake', värmde upp publiken. till höger fanns någonting annat.

ett spritbord. en buffé av alkohol. lellesson blev alldeles till sig. han sprang över golvet, välte inredningen och bokstavligen knockade de människor som råkade stå ivägen mellan honom och denna dröm av sprit.

han grabbade en flaska rom och svepte den i en rörelse. han hällde öl över sin kropp, skrattade och skrek, kastade flaskor till höger och vänster och slet av sig alla kläder. jag har aldrig sett honom så lycklig.

visst, jag tyckte också det var roligt, men jag anade ändå vad som hända skulle...

*censur*
*censur*
*censur*
*censur*
*censur*

...och dagen fann jag ingen annan utväg än att ta mitt liv.

3:31 em  
Anonymous Anonym said...

Hur kan du vara i livet att skriva inlägg på bloggen om du tog livet av dig?

4:48 em  
Anonymous Anonym said...

metafysik!

12:28 fm  
Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

12:28 fm  

Skicka en kommentar

<< Home