tisdag, december 18, 2007

Ragnarök och Harmageddon!

Åh herregud. Jag hörde nyss att Månsen ska ha fest. Igen. Imorgon. Något säger mig att något rysansvärt kommer hända. Vad tror bloggens läsare?

Det enda jag vill se är J. Lundells eleganta underkläder och hans fagra hästsvans! Åhh, sådant får det verkligen att vattnas i munnen på mig! Come to PAPA!

Under tiden ni funderar kan ni sysselsätta er med följande lilla tidsfördriv:

1. Begrav något under en stor mängd kall jord.
2. Vänta ett par år.
3. Återuppliva det.
4. Gör sedan slut på det igen.

Åh. Just nu tittar jag på ett tv-program om en ryss som dricker nyponsoppa och skrockar om Tjernobyl. Sådant kan man drömma om.

Mgnus Frnk forever!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Män va fan????? De heder ju för hälvete Armagedon!!!!! dE HAR JAG SäTT I MIN bästaste film som heder så. fUcK oFf kajser frans!!!!!!!!!!!!

4:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home