onsdag, januari 28, 2009

Jag har gjort något oförlåtligt


Snabbintervju med O. Månsen

(Lagerfot) - Det sägs att du står anklagad för att ha dräpt en man?

(Månsen) - Vansinne suddar effektivt ut ytligheter som trivsel och glädje. Kvarstår gör ingenting.

(Lagerfot) - Ja, okej. Det sägs även att du är liberal?

(Månsen) - Ja, och jag tycker att minst alla borde vara det.

(Lagerfot) - Nu måste du väl ändå skämta?

(Månsen) - Nej. Det är lika sant som att jag en gång ägde en dekadent ljusfjärrkontroll och hade popkonst på väggen.

(Lagerfot) - Usch, det var hemskt att höra.

2 Comments:

Blogger bobbo said...

Med det skägget???

2:30 em  
Anonymous Anonym said...

Jag minns när Lellesson hade ihjäl en karl på fyllan. Det var mäktigt det, vänner. Han liksom bara dödade honom! Mitt på dansgolvet!

1:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home