onsdag, juli 08, 2009

Hafskattorna kapittel 3


Nu trode han att sissta päran va satt. "Fuck. Va fan prata dåm om. Ja vet fö fan ingte vem l e. å så jevla tradiga gobbar prata bara åm tråkia grejor å driker kaffe. ha dåm innte hört åm brennvin"

den ena gobben sa " vi kann sidda här hela natten, för elle senare moste du snaka" å titta po sin rolex. beretta om L nu annas få du po flabben sa den annre. Shit!!! tängte han de mena allvar den här gången. å han börja bäretta, nu palla ja fan ente skriva mer. ska fan ha pröjs innan ja skriver mer åm de här domheterna

5 Comments:

Anonymous jeremia said...

Ni får fan börja betala lärga ordentligt. Jag vrider mig av åtrå när jag läser hans texter.

11:41 em  
Anonymous ludret lennart said...

Skön text Lärka!

10:22 fm  
Anonymous Galne Gunnar said...

Pardon my french Lärka, men du suger schimpansdolme. Fett

1:41 em  
Anonymous siddharta said...

Flaxa dig tillbaka till Frankrike dumme Gunnar!

This is history in the making!

12:34 em  
Anonymous stigmatiske stellan said...

Haha!

När jag läste denna prunkande prosa smälte min tupé fullständigt ihop. Nu är hela skiten en boll uppe på huvet. Tro fan att det ser underligt ut.

5:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home