söndag, maj 21, 2006

man blir inte äldre man bli yngre och med man menar jag egentligen bara en person

Håkan säger:
men lite roliga anekdoter
Håkan säger:
jag blev utslängd från karnevalistefterfesten av nils rosendahl
Oskar säger:
haha
Oskar säger:
berätta
Håkan säger:
vi plankade in där...men igenkändes som löst folk
Håkan säger:
sedan tjuvade jag paraplyer som jag sen sålde på stan
Oskar säger:
på riktigt?
Håkan säger:
jepp
Oskar säger:
haha
Håkan säger:
jag hittade tre paraplyer
Oskar säger:
du är fan inte klok
Håkan säger:
tjänade 20 kr plus ett telfonnummer

5 Comments:

Blogger Mdokwana said...

Fy fanken vad nedrigt att utmåla den snälle Johansson som någon slags tattare. Jag råkar veta att den där otäcka intervjun är helt tagen ur sin kontext.

6:07 em  
Anonymous Anonym said...

Det låter sanningsenligt om du frågar mig. Såg den otäcke Johansson befläcka diverse kulturbyggnader igår. Han hade ett räligt flin på sina gröna läppar...

9:08 em  
Anonymous Anonym said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

10:59 em  
Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

1:38 em  
Anonymous Anonym said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

1:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home