måndag, februari 20, 2006

Relevant

Två oredigerade fast angelägna intervjuer.

Intervju 1. Mårten Frostgaard

Vad tycker du om Mattias Laserroth?
Va?
Mattias Laserroth, mannen som nyligen ogiltigförklarat din livsfilosofi.

Han är som Hitler ungefär.
Jag förstår inte.
En blandning mellan Hitler och en nazist.
Jag förstår. Något som jag vet att du vet mycket om är Mattias sexliv. Hur beskriver du det?
Frodigt. Fräsigt. Frenetiskt.
Kan du tänka att spela i samma lag som denne man?
Om han låter sitt gamla pipskägg växer ut, det kan nog vara inspirerande.
Pipskägget han bar i Asien?
Mmm.


Intervju 2. Jonas Lundell

Vad du tycker om Mattas Laserroth?
En man med mindervärdeskomplex som måste kompensera sin otillräcklighet med att verka intellektuell.
Är det sant att du har ett barn med Mattias?
Nej. Han har spridit ut falska rykten. Jag har däremot hört att han har barn tillsammans med Nebba.
Nebba?
Ja. Han ska även ha ett sladdbarn med Acke. Det är därför han är så fattig eftersom han betalar ut stora summor i underhåll.
Hur skulle du vilja beskriva Mattias kropp?
Ömsom sladdrig, ömsom grå. Men det är räliga frågor jag får.
De är högst relevanta.Om du fick välja mellan att läsa en valfri bok ur Mattias bokhylla och dra ner densamma, vad skulle du välja då?
Jag skulle göra bådadera. Först läsa, sen dra ner och elda upp. Antända ett bokbål i hans pojkrum.
Vilken bok skulle du välja?
Mein Kampf.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

hohohoho...vilka kul och avslöjade intervjuer med Laserroth. Men den eggade min fantasi på ett oerhört sätt. Jag vill veta mer! Skriv mer om pipskägg, nazisympatier, Acke och sladdbarn illa kvickt!

Annars sprängs jag itu!!!!!

10:21 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag tror att jag är med barn.

10:14 fm  
Anonymous Anonym said...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

2:28 em  
Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

12:53 fm  
Anonymous Anonym said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

8:24 fm  

Skicka en kommentar

<< Home