torsdag, december 28, 2006

Vad föreställer bilden? Gissa!

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag tror det är Francas frisyr efter ett mål mot Wolfsburg i tyska bundesligan. Matchen slutade 2-1 till Leverkusens favör och Franca blev utsedd till matchens frisyr.

9:56 em  
Anonymous Anonym said...

JAG TROR DET ÄR EN RAKET! SOM SKA TILL RYMDEN OCH BO DÄR OCH SKAFFA BARN DÄR!

10:32 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tror att det är en sån där jämmra drumedar. Såna som di har i Afrika! Eller en sån där satans histajävel!

12:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Vänta! Jag har det! Kan det vara den berömda "stussen"?

12:05 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag har det! Loggan till Spray Date? Va? Rätt? Va?

12:26 fm  
Anonymous Anonym said...

Det liknar påskris, det måste vara påskris? Är det rätt?

4:42 fm  
Anonymous Anonym said...

Is this a rice?

1:49 fm  
Anonymous Anonym said...

Skulle gissa på att det är något radioaktivt. Dust och damm från "The dead zone" i Ukraina möjligtvis. Det kan också vara en handfull lut från något skyttegravskrig.

Hur som helst ser det jävligt otäckt ut, som något hemskt hemskt. Jaja. Vad vinner man om man har rätt?

4:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home