måndag, april 26, 2010

Havskattorna kapittel 6




han kåm in po polisstachonen å slängde träkårven po bänken
kålla!! de e nån jävel såm har huttat den hära jenåm mitt fönnster!!!! ja vill anmälla fort såm fan
skrek han å såg typ jävlit arg ut -å de står suck mY kuk på den!!! jag vill snaka me en kånstapel
poliskärringen i kassan så typ jävlit förbannad ut hon me å sa du måste annmäla det här
vafan tror du ja försökerr jöra kärring! sa ja å såg jävlit lack ut men hon sket i det å börja titta argt på min hummwwee, e de din bil såm står felparkerad utanför äntren? de ska du skita i kärring sa ja, de e fan en hummweeee såm går tusen i hastigheten å du ska va jävla glad att ja vill parkera den här. å föresten e den inte min

nä nu årkar ja inte skriva mer ska fan ha pröjs först ha ett gött liv alla coksuckers!!!!!

er kåmpis lärga

4 Comments:

Anonymous lennart svan said...

Jag är beredd att gå in och hjälpa till med lärgas lön. Det är sjukt att en sådan slipad stilist ska behöva arbeta gratis. Skäms!

5:26 em  
Anonymous M Frank said...

"det ska du skita i kärring"!

Lärga har gjort det igen. Sylvassa formuleringar och adverb som väses fram bakom sammanbitna tänder. Jag gillar det skarpt och det borde alla göra. Men nu till saken!

Jag har kattungar som söker ett nytt hem. Någon som är intresserad?

9:19 em  
Anonymous teknokraten said...

Lystring! Jag har fyrtio kilo fältspat i min ägo. 99 kronor kilot eller 3000 för hela skiten! Någon som är intresserad? Laggan?

2:18 em  
Anonymous Sol-Ove said...

Är det någon som har sett min hund Abel? Han sprang bort på Solgatan i Eslöv för cirka fyra år sedan.

Det är ett stycke liten hund. Vet ej vilken ras men typ "vanlig hund". Hittelön utlovas.

9:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home